Jag är blå, jätteblå.

Har ni märkt att jag blivit blå? Jag har på senaste tiden införskaffat två blå klännignar (en jag köpt, och en jag sytt själv) Plus att min bakgrund är blå rosor. Dessutom gick jag runt i blå mjukisbrallor idag på mysdagen. När A ritade på historian, och hade skrivit med stora bokstäver grönt (med grön färg) blått (med blå färg) och rött (med röd färg) viskade hon till mig något i stil med: "Vilken?". Jag pekade såklart på grön, som vanligtvis är min favoritfärg, men då väste hon: "Va? Är du miljöpartist? Cattis, du är ju blå!" Mais oui, biensur.

Kommentarer
Postat av: Annika

du vet att innerst inne är du röd, röd som en liten jultomte.

2007-04-04 @ 13:04:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0