Jag har hittat supersöta skor!

Det är så typiskt. Precis när man äntligen är klar med ett inlägg och ska posta de, så försvinner det! Och hipsvips är man inte inloggad längre, trots att man bara varit inne 20-30 minuter. Det är det som gör att man funderar på att sluta blogga. man pallar helt enkelt inte med dessa plötsliga förändringar. Man får spunk.

Hur som helst var det inte vad mitt inlägg handlade om. Nej det handlade om att jag hittat ett par supersöta skor på Nilson. När jag på affären sa till min syster "Ååh, det är precis såna här skor jag har letat efter överallt! Men bara att jag skulle vilja ha vita..." svarade killen som jobbade där "Det kommer in vita om två veckor". Gissa om jag blev glad?! Så glad att jag nästan funderade på att köpa de svarta också. Helt plötsligt var de, de finaste i världen. Ett par enkla tygskor i snörning, av för mig, okänt märke, var huxflux underbaros! Kolla själv:

image146image147

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0