Manchester United rules

Min blogg är värsta mixen. Ena stunden värsta modebloggen, nästa sportfantast, och ibland tottally spårad filosofi. Men so what, det är faktiskt jag. Hur som helst kan väl ingen ha missat att Manchester United vann den andra kvartsfinalen mot Roma med 7-1 i Champions League. Därmed är de vidare till semifinal, där de kommer möta antingen Bayern München eller Milan. Vilket motstånd hoppas du på?
Kolla in bilderna, och njuut!

image115



klicka på bilderna för förstoring


Kommentarer
Postat av: Anna

vad glad jag blev när jag såg det här inlägget! Jag älskar Manchester United !!!!

2007-04-12 @ 19:08:19
URL: http://annaidacathrine.blogg.se
Postat av: cattis!

Anna: Jag tänkte på dig. Nej men kan man annat än älska Manchester U? Sir Alex är cool. Spelarna grymma :D

2007-04-12 @ 19:55:54
Postat av: Håkanbråkan!

ARSENAL ARSENAL ARSENAL!!!!!!!!!!!!!!

2007-04-13 @ 23:28:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0