Min dator är död

Det var ett par dagar sedan jag bloggade sist. Min dator har gått sönder, och med den alla bilder. Jag önskar nverkligen att den ska börja fungera igen, men är inte säker på att min önskan kommer att gå i uppfyllelse. När jag satte på den i lördags morse började den pipa, en lång, ihålig ton. Nej. Jag stängde jag av den. Och satte på den ungefär tio minuter senare, men med samma reslutat. Jag hoppas "Tredje gången gillt" funkar den här gången. Men för mig brukar det oftast bli femte, eller typ artonde gången gillt. Jag skjuter hela tiden på det. Vågar inte sätta på den för att åter igen inse att alla minnen är som bortsuddade. Men om den fungerar ska jag fort föra över ALLA bidler på en cd. I säkert förvar. Hursomhelst så ska jag nu försöka konvcentrera mig lite, och skriva ett stolpmanus till en redovisning imorgon. krams så länge!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0