Mitt minne raderas

Jag är bra på många saker. Till exempel på att hitta bra ställen att lägga saker på, så att jag inte tappar bort de. Problemet är bara att jag inte är nog smart för mig själv. Ställena jag lyckas komma på är alltid för bra, för att jag ska minnas de helt enkelt. Jag har lyckats placera en och en halv bikini på något superdupersmart ställe, som jag lyckats radera ur mitt minne. Och som tidigare nämnt har jag lyckats gömma min biblioteksbok, där ingen, och verkligen ingen ska kunna hitta den. Mina gympaskor är också ett viktigt exempel. Jag la de någonstans så jag skulle veta vart de var. Men platsen ville inte att jag skulle veta om den, så den har helt resolut flyttat sig ut ur mitt minnesskåp. Ibland bryr sig de inte om vad jag tycker.
Dessvärre måste jag nog gå och städa mitt rum nu. Då kan det hända att någon av de vill avslöja sitt braiga gömställe för mig trots allt!

image197

Jag vill åka långt, långt bort. Bort från alla tankar, en stund. Helst vill jag se något nytt, spara nya minnen i djupet av hjärtat. Andas en annan luft, dricka ett annat vatten, även fast det samtidigt är detsamma. Bara långt bort från min verklighet. En annan världsdel med andra människor och leenden. Och andra sorger.

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha jag asgarvade när jag bara läste första meningen utan något sammanhang." jag är bra på många saker , tex att veta vad jag ska lägga saker " hahah härligt att va bra på de ;)

2007-05-01 @ 21:34:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0