När jag blir stor

När jag blir stor vill jag jobba med något som jag tycker är roligt. Min pappa tycker jag ska bli toxikolog eller något annat viktigt jobb. Människor med sådana utbildningar är sådana som behövs. De är efterfrågade, och tjänar väl bra. Jag menar, de överlever inte bara, utan överlever med stil, skulle man kanske kunna säga. Men är det värt att överleva med stil, om man ändå inte tycker det är särskilt roligt? När jag blir stor vill jag fortsätta rita, skriva och sjunga (dock inte för andra, är jag rädd). Det är sådant som jag tycker om. När jag är ensam hemma, sätter jag mig gärna vid ritblocket, eller skrivboken (okej, datorn också). Kanske trallar på någon sång eller spelar piano. Det är sånt som jag tycker om.

image162

Slarvig kolteckning


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0