Naturkunskap slutuppgift

Sitter i skolan. Idag tog jag en välbehövlig sovmorgon.t Hade suttit uppe hela natten och skrivit manuset till ett seminarie i Naturkunskap. Jag pradade om mat och jordbruk. Och det gick rätt bra ändå. Jag pratade om lite  tallt möjligt jag kokm på under tiden. Men snackade nog inte för kort i alla fall. Tror jag. Är jättenyfiken på vilket betyg jag fick. Svenskan kommer jag nog inte sänka mig i, men det känns som att det var väldigt, väldigt viktigt för naturkunskapen.

Alex tror att första maj infördes för att folk skulle kuna supa dagen innan, och inte för att man införde en ledig dag för alla arbetare för jättelänge sedan. Nej nej. Det var verkligen inte därför. eller vad tror ni?

Kommentarer
Postat av: alex

hahahahahhaha

2007-04-25 @ 17:27:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0