No words

Jag förstår vad de menar med storlek noll nu. Ja, jag visste innan också, men tänkte ändå inte på det.  Vissa kroppar är byggda för att vara smala, andra inte. Det är inte så att mina revben sticker ut. Men svälter mamn sig själv, och förändrar kroppen till det som den inte vill se ut som, då kommer benknotorna sticka ut värre än värst. Det ska inte se ut så. Vissa kroppar är byggda för att vara smala, andra inte. Det är när man börjar bestämma saker som inte är bra för ens kropp, som det går snett. Det är faktiskt bra att tidningarna skriver om detta. Det är inte acceptabelt. Men juförsig bestämmer alla över sin egen kropp.

image181image180

Scary?


Kommentarer
Postat av: Jossi

Snälla cattis jag har sett nog på de där. Det värsta är att den andra tjejen ser riktigt tjock ur i jämnförelse med den andra. det är bara så hemskt. skulle kunna skriva en hel radda, men det orkar jag inte. Tur att jag inte ser ut så iaf...

2007-04-26 @ 20:23:46
URL: http://brant.blogg.se
Postat av: Anonym

ush fyfan vad nöjd jag blir över mig själv ner jag ser de där vandrande skeletten

2007-04-26 @ 20:59:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0