Parfymtrubbel

Jag gjorde en tabbe igen. En parfym jag tyckt luktat gott valde jag att testa. Och mycket snart insåg jag mitt misstag. Det luktade spya på handleden. Jag har insett det nu. Enligt mig finns det tre sorters parfymer: De som luktar spya (kan vara svåra att upptäcka, då de kan verka lukta gott från flaskan. Därför tipsar jag alla om att alltid testa en parfym innan ni köper den! Ni kan få en obekväm chock senare annars...), de som luktar godis (de söta parfymerna som luktar jättegott i affären, men man tillslut blir drogad av. Man riskerar kväljningar. De blir så lätt för mycket...), de som luktar gott! (behövs några kommentarer? Någon sort mix av blom- och naturdofter, men en gnutta vanilj kanske. Men blir det för mycket av det, övergår det genast i kategori 2. Men sedan får man rangordna de här. Vissa luktar jättegott andra bara okej. Hitta din egen favorit!)

Ni får ta allt detta med en nypa salt. Det är ju ändå jag som skriver. Och så kanske jag har någon speciell hudtyp som får de allra godaste parfymerna att lukta äckligt. Jag menar, ni luktar säkert fantastiskt i de. Tänk bara på att aldrig uppge parfym. Det ska man faktiskt hålla hemligt. :) Jag är hyperglömsk, så parfym är det inte vanligt att jag kommer ihåg att använda. men i alla fall!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0