Ronaldo stannar i Manchester U

Jag måste erkänna att jag ett tag funderade hur det skulle blir med Ronaldo. Tidningsrubrikerna skvallrade om en flytt till Real Madrid, och tillslut börjar jag nästan tro på de.  Men ännu en gång inser jag att jag var på snudden till lättlurad. Tidningarna tog sig den friheten själva att bestämma att Cristiano Ronaldo hade lessnat på Manchester, och England. Men icke sa nicke. Nu har nämligen vår Ronaldo skrivit på ett nytt kontrakt som gäller i fem år framåt, till 2012. Så alla andra Manchester United-fans. Vi behöver inte oroa oss.
För några dagar sedan ahde jag en diskussion med en kille angående just C. Ronaldo. Han ansåg sig veta att det endast är ett fåtal tjejer, med dålig smak som tycker Ronaldo är snygg. Hela Portugal kryllar av sådana som honomm. Inte en enda portugis tycker han är snygg. Han är bara som alla andra. Jag fick både tjejer och killar med mig på att så inte var fallet. Men han var fullt övertygad om att alla tycker att Totti är massor av snyggare än Ronaldo. Så vad tycker ni?

Ronaldo


Totti


klicka på bilderna för förstoring.
Ja, nu vill jag höra din åsikt.

Kommentarer
Postat av: bella

Ronaldooo såklart!!! =D <3

2007-04-13 @ 23:13:15
Postat av: linnea

ronaldo är way hotter!

2007-04-13 @ 23:16:08
Postat av: Mickan

Ronaldo är snyggast, men Totti är riktigt snygg han med, fats han är med "dixgårdsnygg" (blir snyggare ju äldre han blir) medan Ronaldo är som snyggast just nu :)

2007-04-13 @ 23:24:38
Postat av: ettan :D

C.Ronaldo. ;) ofta den andra..:p el. :S

2007-04-13 @ 23:36:39
Postat av: Lovisa

Ronaldo helt klart ;)

2007-04-14 @ 09:29:06
URL: http://hallonkyssar.blogg.se
Postat av: Dress Like a Princess

Ronaldo! :)

2007-04-14 @ 12:50:29
URL: http://dresslikeaprincess.blogg.se/
Postat av: cattis!

alla: Det verkar hittills som att killen ifråga har fel, och jag hade rätt. Härligt;)

2007-04-16 @ 12:31:22
URL: http://chattis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0