sådant som jag önskar mig

På sätt och vis önskar jag att det var september redan nu. Men då skulle ju hela det underbara sommarlovet vara slut, och jag skulle ändå vara lika trött och slut som nu. Men september vill jag ha av en orsak: Jag fyller år. Det är inte det att jag vill bli äldre. Nej jag trivs bra med min ålder. Jag vill vara 16 så länge det går att vara sexton. Det är en bra ålder. varje ålder är en bra ålder. Flera av mina ompisar längtar tills de blir äldre, istället för att njuta av den korta tiden man upplever i den ålder man lever i. Just nu kännd det som att sexton är den bästa åldern, den absolut bästa ålder, för mig. just nu. Men det var itne det jag tänkte säga, utan att jag önskade mig en cykel. En cykel, en jättestor spegel och en mobil.  En Nokia som är svart (skinn typ), och har spegel på sig. Minns inte vad den heter. Det kanske är denhär 7373. Den var i alla fall mkt fin!

image123

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0