Shoppingdrömmarna går i kras :/

Nej. Jag har letat överallt, men kan ändå inte hitta min älsklingsklänning i sötaste sommargult på ellos.se. Jag förstår inte. Precis ALLA kan väl inte ha tagit slut bara sådär huxflux. Jag vill ha en gul klänning. Jag vill det verkligen, och bara för det så finns den inte längre. Den är bara borta, spårlöst försvunnen. Jag lackade totalt och är jättesur. Bredvid mina gula dröm här nedan kan du se bilden på en annan klänning. Den är väl okej, men man kan ju inte köpa bara för att... Sedan hittade jag en annan söt också. Finns i två färger.

    

Jag vill ha något gult gult gult!
Om någon lyckas hitta den gula klänningen på www.ellos.se , så snälla länka den till mig.

Gjorde ett test som visade att jag var shoppingbulimiker. Dvs att jag ofta shoppar jättemkt på impuls, men sedan ångrar mig och lämnar tillbaka. Jag ansågs inte heller bara köpa det jag behöver. Men snälla nån. Om man abra skulle köpa det man behövde, då skulle man ju aldrig shoppa. För egentligen klarar man sig ju på gamla kläder. Det är inte så att man behöver något mer.

Kommentarer
Postat av: Anonym

stackars , den gula klänningen dyker no upp!!

2007-04-11 @ 15:58:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0