Shoppingfunderare

En annan hade tänkt köpa världens sötaste, svarta nikeskor idag, men till min fasa var slut i min storlek. Okej, det var väl lite att ta i. Det var positivit också. Nu helt plötsligt känner jag mig jätterik. Det är så mycket jag kan köpa, bara för att jag inte köpte de skorna. Gäller bara att bestämma sig för vad. SÅg de snyggaste jeansshortsen ever idag, på Gina Tricot, plus en supergullig jeanskjol. Jag har värsta problemen att bestämma mig för vilken jag ska köpa. Hade tänkt kila in på JCs barnavdelning och testa en klänning som liknar den jag planerat sy. Om den passar är den lycka, och barnavdelningen, man förstår ju att det blir ett kap! Skulle tagit kort på kjolen respektive shortsen, så ni kunde hjälp mig, men jag hade inte kamera med mig. Fast jag har i alla fall köpt en fint resårbälte i färgerna vit/marinblått. Det får väl bli shoppingtime imorrn då. Sak ju få tillbaka min dator också. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0