Simskolekurs

Nio timmar på Fyrishov. Det var faktiskt jättekul. Vi badade i ungefär två och en halv. Resten av tiden åt vi, lyssnade, och pratade. Det var vekligen skillnad från att tidigare ha gått en kurs samtidigt som tre andra tanter. Vi hade liksom inte så mycket att prata om tillsammans. Dessutom hade jag knappt sett en enda förut. De jag nu var med jobbar jag ju tillsammans med, i alla fall de flesta. Så det var superroligt. Tråkigt att jag bara ska kan gå en till av de kvarvarande kurserna. De är jätteroligt, så vill helst gå fler. Jag älskar att bada och simma. Vill göra det jämt. Älskar att jobba på simskola. Jättemysigt. Trivs superbra!

image192 image193 image196

Vatten är så otroligt vacker, om man tänker efter.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0