Storlek 32

Tack. Bara så alla vet är jag en sjuklig kvinna, omdet inte är så att jag är kortare än 140 cm, vilket jag inte är. Här kan du läsa, så du förstår vad jag menar: http://www.aftonbladet.se/vss/kvinna/story/0,2789,1053720,00.html. Jag har faktiskt fått höra att jag ser frisk och kry ut! De menar att man inte kan ha strl 32 om man är över 140 cm, annars är man sjuk?! Va? Jag är inte det minsta sjuk. Verkligen inte. Juförsig kan jag inte alltid ha typ sådana kjolar som 7-åtingen har, på grund av min rumpa... Men hallå, jag drunknar i strl 36! Och jag har ett midjemått 2 cm större än en åttaåring. Då vet vi, men låt mig ha det. Och sluta tjafsa om den storleken nu då. Det finns människor som måste ha den. Så är det bara

Kommentarer
Postat av: Johanna

Såg du på de andra artiklarna? Hojja, vilka sjuka människor det finns. Revbenen stack ju ut...tur att du är frisk

2007-04-25 @ 13:54:57
URL: http://brant.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0