Systrar i jeans, Fjärde sommaren

Åh, Lycka! Ni anar inte vad glad jag blev. Min syster kom hem och sa att det hade kommit ut en fjärde bok i serien "Systrar i jeans" som jag skrev om här om dagen. Men till en bbörjan var jag helt säker på att hon drev. Eftersom jag och min andra syster snackat om att vi verkligen hoppas att det ska komma ut en ny bok. Hon brukar driva med oss, och jag hade inte lust att bli fett sur på henne för det. Men sedan hittade jag den ändå på en bokhandels hemsida. Jag blev typ Happy! Iih. Den har inte kommit ut på svenska än, men. Jag har typ lust att skriva brev till författattaren. Hon är så otroligt bra. Med ett enkelt språk fångar hon läsaren totalt, helt fullkomligt. :D

image154


Kommentarer
Postat av: Johanna

Vi längtar som tokar. Tänk att ligga på stranden, läsa, sola, bada och läsa lite till

2007-04-18 @ 21:00:32
URL: http://brant.blogg.se
Postat av: Malin

Jag håller med! Äntligen. Som man har längtat.
Du råkar inte vet när den kommer ut på svenska?

2007-04-19 @ 19:21:57
URL: http://machenon.blogg.se
Postat av: cattis!

Johanna: Ja, visst! Men jag vill ha den redan nu!
Malin: Nej, men jag hoppas vi inte får vänta alltför länge. Funderar på att köpa den på engelska. Tänkte kolla i affären på lördag :)

2007-04-20 @ 00:07:08
Postat av: Anna

AAHHH!!!! JAG ÄLSKAR DE BÖKERN!!
ja det är ju jobbigt att bli lurad, man blir ju fett sur då så jag förstår att du ville vara pås säkra sidan ;) ahahahah juag är inte sur på dig förresten

2007-04-22 @ 11:17:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0