Varför går det inte att ladda upp bilder?

När jag sitter här framför datorn speglar jag mig i fönstret. De svarta träden ser spöklika ut mot den mörkblå himlen. Jag ser min nya klänning, som är lika blå som kvällshimlen ovanför våra huvuden. Jag längtar efter sommaren, när man kan springa ut på morgonen i bikini, för att sätta sig i en solstol och bara sova, sova där hela dagen. Med en bra bok när man solar ryggen. Jag väntar på sommaren, fortfarande.

varför går det inte att ladda upp bilder från paint? Någon? :/



Fel vid registrering av uppgifter:

* Filen du valde är ingen giltig bildfil. Filtyperna JPG och GIF stöds.


Kommentarer
Postat av: Palex

precis det som står ,när du sparar bilden från paint så kan du ändra filtypen till GIF ,eller JPG , under där filnamnet står kan du ändra

2007-04-11 @ 15:59:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0