You look great!

För mig är det faktiskt väldigt mycket att ha 50 unika besökare på en dag. Jag blev jätteglad när jag checkade statistiken. Hur som helst håller jag på att skriva en saga för tillfället. Uppgiften är att man ska ta en gammal saga och skriva den i ett modernt perspektiv. Jag valde skönheten och odjuret, och den börjar väldigt sorgligt. (kan nog inte lägga upp det på internet, då kommer de tro att jag fuskat XD). Jag var och testade kläder på KappAhl någon dag (ja, jag blev också överraskad, men de har en del fint), och såg till min förvåning den här söta klistermärket påsklistrar på spegeln. Det är typ deras reklam-trick för tillfället. Gulligt, tycker jag. Från mig till dig.

image163

Lägg märke till att någon försökt skrapa bort där vid t-et. Kanske trött på alla lögner? Men nej. Alla är fina på sitt sätt. Eller hur?!

Kommentarer
Postat av: Sanna

men vadååå, kappalh har ju jätte snygga kläder <3 mycket eleganta..=)

2007-04-21 @ 21:29:56
URL: http://poskmust.blogg.se
Postat av: Johanna

Kappalh har en jättesöt vit tunika som jag bara älskar.

2007-04-22 @ 08:40:50
URL: http://brant.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0