Allt på en gång

Der känns som det är så mycket som händer samtidigt. Jag behöver verkligen skaffa en kalender om jag ska ha någon som helst chans att ha någorlunda koll. Skola innebär inte bara nya lärare, utan också en skolkalender. Great! Simskolan börjar, tandläkaren tre gånger (på två veckor. Ny tandställning), läkaren, min födelsedag (5 september), och massa kompisar och syskons födelsedagar, jobbintervju, massvis av inköp och så vidare, och så vidare. Listan kan göras lång. (På tal om listor har jag lsut att skriva en önskelista!)

Kommentarer
Postat av: johanna

och du föresten så kommer jag till knivsta om 10 veckor

2007-08-21 @ 08:26:09
Postat av: aiddaaa

ja ska oxå få tandställning:(

2007-08-22 @ 22:21:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0