I'm in Paris!

image361Ja, ni ser ratt. Metro pa franska. Det kan val bara betyda en sak? Jag ar i Frankrike, i Paris! Fick det som forskottspresent av mamma. Jag blev varsta surprised. Fick veta det direkt nar jag kom hem fran skolan. Mamma hade redan packat en stor del av min vaska, sa det var i princip bara att kuta till bilen. Nu sitter jag pa hotellet och myser. Ledig fran skolan imorgon. Ska bli riktigt skont. Detta behovde jag verkligen. Nu blir det shopping imorn. Iih. Je t'aime Paris! Ha en superduperhelg. (PS. Det ar varsta varmt har!)

Okej. Sämsta hittills. Men jag skulle bra gärna vilja vara i Paris nu! (Det var fransk framsida på metro, för skojs skull, tror jag.)

Kommentarer
Postat av: Sandra

Jag var hårmodell för Loréal i mars. Visst, de frågar om man går med på vad de vill göra.. men ändå. De sa att de skulle klippa upp mitt hår lite och göra det blondare.
Jag fick ½ cm kvar i nacken/bak på huvudet och blev platinablond. Fick även rosa slingor i luggen.
Jag satt hemma och grät dagen efter. Men det var ändå en kul upplevelse, att gå catwalk inför 400 pers. Men var försiktig och se till att de förstår att du inte vill göra något extremt!
Det är en kul grej, och klart håret växer ut, men ändå. Betalt fick man i shampoo.. haha.
Kram!

2007-08-30 @ 22:05:21
URL: http://metrobloggen.se/socker
Postat av: Anonym

haha ja lackade typ

2007-09-01 @ 20:10:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0