Inköp och vardagsproblem

Den här väskan vill jag ha! Fast svart. Nu. Men jag hittar den inte. Den är från H&M. Jag hittade den på hemsidan, och tycker bestämt att den borde finnas i affären. Men. Givetvist fann jag den inte. Nej. Jaja. Måste nog hursomhelst beställa den snygga höstjackan jag behöver, eftersom jag inte hittade den heller. Kunde inte ens hitta ett par benvita strumpbyxor ens. (Fick köpa på Lindex barnavdelning! - räddningen i nöden). Hey ho. Vi beställer väl då.


Förresten. Jag tar tillbaka detdär om att skorna var sköna. De jag köpte igår. Jag gick med de i skolan idag och i slutet typ stapplade jag fram och gick jättesakta. Jag vet inte om det är för att jag helt enkelt inte är van att belasta trampdynan så mycket, och jag vänjer mig, eller om det är meningen att man slutligen ska vänja sig vid denna oerhörda smärta. (Jag håller tummarna för det första alternativet) Någon med större erfarenhet inom denna brasch kanske vill uttala sig? Tackar för det i så fall.

Kommentarer
Postat av: Therese

man vänjer sig cattis X)

2007-09-05 @ 16:39:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0