Månadens snyggaste, lätt!

Wow! Vad säger ni om detta armband? (ja, okej, egentligen är det ett aningen tight halsband) Ja, det är samma, men man kan vrida och vända på det, så att man tar fördel av just den färgen man vill framhäva. Är det sött, så säg! Jag är helt förälskad. Det klassas verkligen som månadens kap. Priset var, förbluffande (!), 1 krona, även om min syster inte ansåg att jag skulle behöva betala mer än 50 öre. Armbandet är handgjort och inhandlat i min syster och hennes kompis affär, som dessvärre är stängd nu under vinterhalvåret. (Jag lovar att säga till när de öppnar igen, så att ni kan vara där och fynda. De är värsta buisniesswomen!).

image343 image344
Jag borde ha sagt att jag är mållös. Det skulle varit sådär vackert, stumt lovprisande. Men det vore att ljuga, med tanke på hur många ord jag lyckades häva ur mig här ovan...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0