Moccacino!

image342Igår, lördag, cyklade jag och Bella till Gränby Centrum. Egentligen bara för att hämta ut fotona från Grekland (som nu äntligen är framkallade!), fast såklart rände vi runt i massor av affärer också. Men det var riktigt kul. Hittade en massa fint som jag bara måste köpa. Och jag som hade bestämt mig för ett litet "köpstopp". Vi får väl se hur länge det håller. Ska skjuta på inköpen så gott det går. I alla fall avslutade vi dagen med en nyhet från GB. Moccacino! Jag hade riktigt höga förväntningar. Tänkte att det skulle smaka som min favorit-is-mocca (från bageriet bredvid hotellet, på Rhodos - nu när vi ändå var igång med Greklandminnen..), men det smakade rätt mycket kaffe, och alltså inte bara choklad. Men hyfsat gott var det, även fast jag tröttnade fort. Och visst, det var väl värt att offra lite magont för det. Kanske. Mysigt var det i alla fall att trampa hemåt i sommarens, kanske sista solstrålar, sörplandes och pratandes...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0