Shopping igen då

Shopping, shopping, shopping. Jag kommer bli ruinerad. Idag köpte jag mitt första, och kanske sista par, cheap monday-jeans. Jag var bara tvungen. Det var rea, och det fanns så otroligt mycket jeans. Jag tänkte något i stil med: "Det måste ju finnas någon av alla dessa jeans som jag kan använda. Jag hatar cheap monday. Jag hatar de för att man inte ska ha rumpa när man har de. Men en 50-lapp kan jag väl offra". Och, ja, som ni förstår fick jag nästan utbrott i provhytten. Jag väste mellan tänderna till Bella, gång på gång, om hur mycket jag hatade cheap monday. Ändå slutade det med att jag gick därifrån med ett par blåa, visserligen snygga, jeans. Bara för att, liksom. Dessutom köpte jag en supersnygg tröja från VeroModa, top från JC, vit-grön skarf från H&M, sov-skjorts från H&M, linne från H&M och massa annat nödvändigt. Dessutom fick jag en stor skjorta från mamma och ett blått midjebälte. How intresting.

Kommentarer
Postat av: jag

Du verkar väldigt självpptagen och patetisk människa

2007-08-19 @ 13:49:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0