Silvertapet!

För någon dag sedan fick jag en sådan där typsikt Cattis-impuls. En kreativ, estetisk idé! Denna gång gällde det utformningen av mitt skåp. Jag ville ha det silverfärgat. En silverfärgad skåpdörr. Kunde det bli bättre? Så vad gör jag? Jag springer in till bildläraren (tillsammans med Alex, som såklart var på) och tigger massa folie. Silverfolie. Jag knögglar det (Haha, det ordet finns väl inte ens i svenskan!!) och tejpar noggrannt upp det på skåpdörren. Det tog säkert en timme. Men det var i alla fall bra tidsfördriv. (Vi hade håltimme, och har fortfarande inte fått våra datorer - de håller på att installera några nya program typ.) Se och njut. Här är resultatet:

  
Måste erkänna att jag blev riktigt nöjd, även fast några bara blankt och obrytt påstår att det är rätt och slätt fult. De har inte det estetiska ögat, misstänker jag. Detta är konst. I alla fall lite. (Samuel tog sönder Alex idag. Men hon blev inte ens ledsen. Tror jag.)

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Jag vet inte men jag får helt studiebidrag eftersom jag pluggar på universitetet och inte gymnasiet =)

2007-08-30 @ 15:49:03
URL: http://darlingno1.blogg.se
Postat av: Helena

Ok det var någon annan som påpekade det, men jag hittade den idag under aktuella bilder på en amerikansk sida. Jag har inte sett den förr, men du har säkert rätt. Hur som helst skulle inte jag klä mig i det där! Ha en skön kväll!

2007-08-30 @ 18:47:17
URL: http://www.beverlyhills.blogg.se
Postat av: Alexandra (alex)

nää jag blev inte ledsen. haha men om han hade haft sönder ditt hade det varit att gå över gränsen.

2007-09-01 @ 20:12:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0