Igår var det Lucia.

Igår var det en lång dag. En jättelång dag. Och eftersom den dagen var så lång, så hann jag inte sova så länge under natten som var till idag. Så nu är jag jättetrött. Jättejättetrött. Men hur som helst. Den jättelånga dagen igår började strax efter sex. Vi skulle vara tidigt i skolan. Jag gick tre luciatåg. Alla nervösa tärnor (ettor förmodar jag) sjöng tusen gånger för fort, och det blev lite otakt och halvdant. Annars var det bra. Det var mysigt och det var lucia. Sedan fortsatte min jättelånga dag i skolan. Sedan jobbade jag några timmar och efter det drog jag till Amanda. Spelade innebandy, i hennes lag, för första gången på länge (oj vad mycket länge jag använder). Det var kul, men gick itne alltför bra. Min kondis är kass. Jag åkte hem. Åt (jättemycket) och sov.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0