Allmän kunngörelse

Jag håller på att städa rummet, och märker att knappt använda kläder luktar häst! ...Eller stall. Förstår inte. Måste hur som helst göra en mega-super-rensning här. Och jag har knappt börjat. Bör lämna tillbaka massa försenade böcker också. Jag är lite småglömsk av mig när det gäller sådant. Dessutom har jag inte ens fixat friskis&svettis medlemsavgift än. Vad bör då göras? Fixa en lista, biensur:

Jag måste göra:
√ Bestämma om jag ska fortsätta på simskolan.
√ Kolla upp ev. jobb isf.
√ Räkna fysik
√ Skriva labrapport
√ Städa rummet
√ Räkna matte
√ Läsa kemi
√ Betala medlemsavgiften på friskis&svettis
√ Franskaläxa
√ Spela piano
√ Göra mina individuella val!*

*) På tal om individuella val. Jag tror jag har bestämt mig för vad jag ska välja. Det ser ut som om det blir Litterär gestaltning samt Bild och form. Underbart kul ska det bli! Längtar redan. Men egentligen skulle jag också vilja läsa grafisk kommunikation, scenisk gestaltning och bollsport A. Men man kan inte få allt här i världen (men Fysik B kan man få!).

Har förresten lämnat tillbaka två klänningar idag, och istället investerat i en adorable klocka. Den är röd, och bara för snygg! Men nu ska jag sova, för imorgon ska jag vara utvilad. Denna helg kan inte bli annat än underbar! Sköt om er vänner.

Kommentarer
Postat av: annika

hahhaha klockren där med fysik b ;) skulle man gärna slippa...lämnade du tillbaka klänningarna som du köpte förra veckan? men hur blir det med bröllopet då? puss

2007-02-03 @ 17:16:49
Postat av: cattis!

Jag får leta efter någon annan. Det blev för julig. SOm jag skrev...

2007-02-03 @ 23:59:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0