Åter igen är det måndag

Trötthet och leda, försvinner på freda
Men olust och vånda, är tillbaka på månda

Precis så. Även fast jag sovit länge inatt, var jag sådär frfärligt trött i skolan. Och det första jag får höra när jag kommer dit är såklart att den första lektionen, bild, är inställd! Och gissa varför jag över huvudtaget gick till skolan? Jo, för att vi skulle ha bild. Blev fett besviken. Sedan skulle vi ha oförberett engelska-prov, men där fattades typ halva provet, så det slapp vi också göra. På svenskan gjorde vi i princip ingenting. Låg och sov en halvtimme typ, innan vi diskuterade och analyserade boken "Vilda gröna ögon". Men ja, det var väl okej. Efter lunch satt jag framför dataskärmen några timmar under fysiken, utan att göra någon nytta. jag pallade verkligen inte. Väntade på att få ett mail från M, med bilder, men det kom aldrig, så jag vart åter igen besviken. Den enda lektionen som kändes nödvändig idag var historian. Han hade en kort genomgång, sedan läste vi lite artiklar, snackade i grupper, och lämnade in våra arbeten. Sedan var den dagen slut, och jag pallrade mig hemåt för att äta, och sova till ungefär nu. Men jag är så trött, Tror jag ska sova lite till. Och vi som har fysikprov snart. Suck.

Kommentarer
Postat av: Johanna

Fatta lycklig jag blev nyss. Jag får gå hem :) baa för att datorerna på skolan är seeega...Lycklig

2007-02-08 @ 14:06:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0