Bakdags




Lite muffins sitter inte fel. Så tänkte jag i alla fall innan. Men när de omtalade chokladmuffinsen äntligen var färdiga talade magen ett annat språk. Jag hade nämligen tryckt i mig så mycket smet att jag mådde illa. Det är ju nästan därför man gör muffins, för att få käka smet som en annan barnunge. Men gott var det. Men efter att ha magen lugnat ner sig kunde jag trycka i mig några muffins ändå. Sånt här ska jag göra när jag blir gammal och pensionär. Det gör min mormor jämt. När man kommer hem till henne tar hon alltid fram minst tio olika sorters kakor, så vi får äta tills vi storknar, till problemet hör att jag verkligen inte gillar kakor och tårtor. Javisst muffins och kokosbollar går bra, men annars säger det stopp. Jag kan på min höjd trycka i mig en, för artighets skull. Alla andra älskar hennes kakor. Men jag, nej tack. Samma sak med godis, jag mår illa av allt som inte heter saltlakrits och choklad. Dessvärre tål jag just inte choklad, så får vara lite försiktig med det.
Trevlig kväll! Ät och må bra.

Kommentarer
Postat av: alex

gott me muffins :) , ta med ti skolan imorrn?

2007-02-25 @ 21:37:25
Postat av: Sanna

haha du e rolig du cattis ;)

2007-02-26 @ 09:24:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0