Citat som förgyller vardagen.

Här kommer lite cattis-humor. Hahaha.

Påväg hem från fjällen satt pappa och pratade i telfon och sa "Hälsa Kurt" Gissa vad P utbrister då? "KUUURT!" varefter hon ger ifrån sig världens gapskratt, och hon skrattar verkligen kul. Hela bilden tjöt av skratt. Stackars Kurt. Pappa hade ju inte lagt på innan P drog igång!

I skidbacken: G: "Cattis du har snö i håret, du borde ha hjälm" Hahah. What? Kommentar från S: "Jaa det är nog därför man behöver hjälm". Och även fast mamma är omtänksam kan det låta rätt dumt: " ååh, fryser du inte om huvudet. Du borde ha hjälm" Det går inte riktigt hem...

Och H i bilen idag då: "Kolon" (paus) "Vad är det Cattis?" jag: "Det är såhär :" (visar meöd fingrarna. H: "Juste" "Ibland kommer det bara, sådana där ord" (typ 2 minuter senare) "Asså jag förstod vad det betydde, jag menade 9inte på engelska, utan på svenska...  " jag: "Ettan, vad snackar du om?!" Hahahaha. Helt lost.


Kommentarer
Postat av: Anonym

haha asså kattis de är ju bara du som fattar skämten och de som va med,
:P

2007-02-25 @ 21:36:30
Postat av: Annika

hahaha nej de va kul ändå

2007-02-28 @ 11:06:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0