Nervsammanbrott

Jag har för svaga nerver för att gå natur. Jag klarar helt enkelt inte av det. Känner mig som ett nervvrak, och är totally psykiskt instabil. Allt bara brast. Jag hann inte göra färdigt provet. Sprang  för att hinna med bussen, som jag ändå missade, vilket ledde till att jag även missade jobbet. Då så ändrade jag mig såklart, och bestämde mig för att springa upp, och trots allt göra färdigt provet i alla fall, om jag fick, men då, just precis då, går såklart brandlarmet igång. Sedan kutade jag ut till bussen, halvt förvirrad kommer jag på att jag inte stängt av datorn. Men jag orkar inte mera. Inge mera nu. Nej. 
Jag var bara helt förstörd, men T och J var jättegulliga och försökte muntra upp mig. Missade bussen från stan precis, så sprang in och provade skor en snabbis. Och ni som känner mig, vet ju att skor är min passion. Och kläder. Härligt! Jag kunde inte annat än skratta åt hur bedrövlig jag såg ut i spegeln. Livet går vidare.
Efter att ha kommit hem och ätit en underbart god middag som var färdig (!), ska jag nu kila ned och baka lite gott. (Tack Tess för tipset!). Sedan ska jag, tro det eller ej, koppla av med lite matte, och fika. Matte är som en dans på moln, jämfört med fysik. matte är mer min grej, jag räknar och det blir rätt. Fysik bryter bara ner mitt psyke, och är inte att föredra! Hellre kemi, till och med!

Sköt om er. Vila, ät, sov och må bra. Koola ner.

Kommentarer
Postat av: tess

det fixar sig :)

2007-02-09 @ 20:04:12
Postat av: Anonym

Catten det ordnar sig allti , tänk på min dator!

2007-02-19 @ 17:09:15
Postat av: Anna

haha ofta det var datorn som var den största grejen på dagen! :)

2007-02-28 @ 22:23:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0