Om livet idag

Kära läsare. Jag måste bara få skriva detta. Jag hatar blogg.se. Alltid, precis ALLTID när jag har skrivit långa jättebra inlägg, som jag verkligen är nöjd med, försvinner de! Kan de aldrig få sidan att fungera? Jag riktigt kokar av ilska efter att åter igen har blivit grundlurad. Jag tolererar inte detta. Det måste få ett slut.
Vi börjar väl om då.

Medans jag sitter och trycker i mig chokladmuffins och choklad försöker jag att återskapa det perfekta inlägget jag nyss tyckte mig ha skrivit. Det blir ju alltid bättre efteråt, när man inser att det försvunnit.
Chokladmuffinsen är det godaste jag någonsin ätit. Ja, det är de verkligen. Jag är faktiskt ganska bra på det. Att baka chokladmuffins alltså. Dessvärre ska jag till tandläkaren imorgon, så detta är kanske inte den optimala uppladdningen inför ett besök hos fröken tandhygienist. I alla fall inte om man vill gå därifrån utan rosenröda kinder och en ny tid. Med flaggan i topp och stoltheten på läpparna vill man vädrig kunna resa sig från stolen. Inte krypa som en annan skogstome ut på alla fyra, för att förklara för mamma att man glömt borsta tänderna de senaste månaderna. Det blir minus i protokollet.

Förövrigt är jag stolt som en tupp över att jag skrivit en inledning på artiklen om klimatförändringar. huxflux så var den bara där, nedprintad på pappret som om den alltid stått där. Vad kan man vara annat än stolt? Dessvärre har jag mer än två och en halv sida kvar att breda ut mig på. Och nu ska det inte vara ordbajs, utan riktig fakta. Det är det som skrämmer en.

Tack och godnatt!

Kommentarer
Postat av: Annika

spara allt i word innan du laddar upp det, så kan du bara klistra in det igen om det försvinner. smart va!? :D

2007-02-28 @ 11:03:21
Postat av: Anna

Fan Annika vart kom den briljanta iden ifrån? :O men cattis det var faktiskt smart!

2007-02-28 @ 22:09:47
Postat av: annika

asså jag vet, ibland lyckas man(H)

2007-03-01 @ 18:10:50
Postat av: Johanna

du kan få hela mitt arbete om växthuseffekten om du vill, så slipper jag se den.

2007-03-02 @ 17:04:52
Postat av: Johanna

föresten så gör bloggen mig tokig. sidan är så seeg och jag kommer alltid till "serven hittades inte" var och hur jag än försöker. lovar att det händer igen bara därför...

2007-03-02 @ 17:41:54
Postat av: jiyan

hehehe poor cattis

2007-03-09 @ 11:54:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0