The end

Det blev inte något mer bloggande uppe i stugan. Men nu är jag äntligen hemma igen. Det är faktiskt riktigt skönt. Dock måste man återvända till verkligheten för att inse att det är dags att börja göra någon nytta, dvs räkna matte och skriva engelskan. Sedan har jag lyckats glömma bild-häftet, om reklam. Är det någon som har det?

Under resten av sportlovsveckan bjöd vädret inte oss på några härliga överraskningar direkt. På tisdagen sken visserligen solen, men då var det omkring 18 minus i luften, så vindarna flådde våra solstekta kinder. Inte alls skönt. Man var dessutom tvungen att täcka hela ansiktet med halsduken för att överleva kylan. På kvällen satsade vi på ett mysigt kvällsåk i drommenliften. Det var riktigt kul! Dagen därpå var det värre. Det blåste hur mycket som helst! Efter ett åk gav jag upp. Det funkade helt enkelt inte. De två sista dagarna bjöd på ordentligt med vind till våra härdade kinder. Men vi klarade oss. På torsdageftermiddagen hade vi typ släktmiddag. Det lär ju bara vara jag som gillar det, släktträffar alltså. Men vadå, Det är ju trevligt. I alla fall i min släkt. Vi åkte hem på fredag eftermiddag med ännu ett minne i bagaget.

Kommentarer
Postat av: alex

:D

2007-02-25 @ 21:35:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0