Allt jag måste göra

Okej. Eftersom jag inte städat mitt rum på ett tag, tog mamma tag i det. Hon dammsög och skurade hela rummet, så det enda jag behöver göra är att ta undan kläderna och fräscha till lite. Det är inte mycket begärt, jag vet. Men ärligt talat har jag verkligen inte lust! Jag har ju JULLOV, ju! Men sedan har jag inte lust att räkna matte, eller skriva på engelskauppsatsen heller. Så jag antar att jag inte har något val. Nu ska jag smita ner och äta lite god kvällsmat.

Bamsekramar från mig till er!

Kommentarer
Postat av: Anonym

eng tynger fan :( men de ordnar sig alltid :D:D

2007-01-06 @ 20:23:04
Postat av: alex

// alexanddra

2007-01-06 @ 20:23:17
Postat av: annika

cattis kolla din mejl är du söt, vad har du skrivit om på eng?

2007-01-07 @ 11:09:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0