Fotograferade minnen

Igår kväll ägnade jag en del tid åt att finslipa lite bilder. Tyvärr är programmet väldigt dåligt, så bildkvalitén blir usel, så fort man ändrar det minsta lilla. Men gillar bilderna i alla fall.

catsfeetscsafbyxor

1. Den här bilden tog min brosa i somras. Häriga sommarminnen, som man vill uppleva igen.
2. Jag älskar att ta fotbilder. Den här blev lite häftig tycker jag. Vacker, på något konstigt vis.
3. En gammal bild som jag gjorde mörkare bara. That's me!
4. Den här är jättegammal. När jag och Ida var på Saffet's för flera år sen. Kameran var vår bästa vän, så det blev en hel del foton.. :)
5. Mina älskade baggyjeans. Använder de idag, faktiskt ;D

Trevlig helg!

Kommentarer
Postat av: Sanna

hej :P kuliga bilder. synd bara att dom är så små :/

2007-01-27 @ 16:14:26
URL: http://nallemaija.blogg.se
Postat av: Anonym

jaa, cattiz du borde göra bilderna större så man kan kolla på de X) jag gillade den där bilden på dig, den mörka ^^ fett cool

2007-01-29 @ 18:07:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0