I dödens virvelvind

Ibland blir man väckt av dödens klockor ringande i öronen. När man har glömt bort att livet också har ett slut. Och att vi inte själva spinner tråden, som styr vårt livsöde. När man glömmer bort att fokusera på det viktigaste, och inte talar om för sina nära och kära hur mycket man älskar de. Idag blev jag påmind. Idag flög dödens änglar ovanför mitt huvud, så att jag fick känna vindpusten som varnade mig, om att dödens klor kan fånga en människa i vilket ögonblick som helst. Man får inte blunda för det faktum att vi lever. Och någon, någon vill kanske stjäla vårat liv. Brinn för det du gör idag. Tala om för de du älskar och bryr dig om, att de faktiskt betyder något. En dag, ska någon också släcka ditt liv. I en dödens virvelvind.

Kommentarer
Postat av: jiyan

Jag älskar dig <3

2007-03-09 @ 11:55:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0