Morgonstunn' har guld i munn

När jag vaknade i morse såg jag den klarblå himlen, med de mörka tallarnas konturer från fönstret. Om jag inte låtit skallen klarna, så hade jag bombis varit övertygad om att sommaren var här. Solen gassade, och det såg bara underbart ut. Jag hade verkligen lust att springa ut och lägga mig i en solstol, med bikini. Men jag kom på mig själv, mitt i tanken... Det är ju knappt vår än. Kanske får björkarna snart knoppar, och blad. Då vet man att våren är här och påväg..

Också jag ska sjunka ned i den drömvärld som hm-katalogen erbjuder. Sommarbilder, som man bara längtar efter att få förverkliga. Kläder som verkligen är perfekta. Men så var det, detdär med ekonomin, men det är en annan saga. Jag fick ju, som tidigare nämnt en urgullig spargris i julklapp. Den har spiralben. och är bara för söt! Man bara måste ge honom lite pengar. Hihi.


Ett vänligt ord kan hålla en varm hela vinter. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0