Barnvakt

Andas in, andas ut. Jag har fått en unge att somna i alla fall. Tror jag (dvs, hon kan ha rymt nær jag har tagit hand om minstingen). Den lilla pojken sitter nu på golvet och leker, men ryggen mot mig. Aningen orovæckande, faktiskt. Han kan stoppa i sig vad som helst. Dærfør ropar jag stændigt hans namn, så att han ska vænda sig om, och jag ska se vad han har i handen. Det bæsta med norge ær att så fort jag kommer hit, får jag pengar. Nær jag åkte hit hade jag 0 norska kronor. Nu har jag 1113, tror jag. Pappa bad vicki ge mig 1000 och sedan har jag fått før bl.a. massage.  Små ungar sætter allt i munnen. Okej, desperate housewife, eller nåt. Tænk vad drygt dfet måste vara att vara mamma 24 timmar om dygnet! Ah. Lilla væn, det ær nymålat! Kaos. Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0