Gult är allt annat än fult!

Det gula har verkligen slagit igenom. Man riktigt solar sig i affärernas skyltfönster och mänsklighetens gulfärgade klädesplagg. Ja, modevärlden fullkomligt exploderar av färger i år. Gult är inte ett undantag. Och jag älskar det. Gult är inte fult. Nej, verkligen inte. Gult är sjukt snyggt. Jag bara älskar det. Och Denna klänning, som Eva Mendes är lycklig ägare till, är söt som bara den. Skulle absolut inte tacka nej till den!
(klicka på bilden för förstoring)

Förresten tror jag att jag ska lägga upp några bilder på shoppingen i Grekland. Ni undrar säkert om jag inte fotograferade något där. Och det gjorde jag såklart. Problemet var dock att min digitalkamera har gått sönder, så samtliga foton (förutom några på min systers mobil) är fotade med en sån där antik kamera med filmrulle (vad heter de?). Alltså, så fort jag framkallat de, kommer de! Men, om jag känner mig själv rätt, kommer det ta ett tag. Tills vidare får ni läsa om annat strunt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0