IKEA och drömmar

Tillbaka där jag började. Jag vill så otroligt mycket. Med ett liv fyllt av drömmar. Jag tror de har en lika stor del av livet som verkligheten. Och vissa drömmar bör kanske aldrig inträffa, eftersom de då kommer förlora sin magiska gnista. De drömmar som är vackrast i vår egen fantasi. Jag har många drömmar. Jag kan inte välja en sak som jag sedan vill göra resten av mitt liv.

image302Idag var jag med min kära bror på IKEA. Han har precis fått sin superfina lägenhet, så vi körde första shoppingrundan. Och gissa om det är kul att inreda eller? Inredningsarkitekt verkar hur kul som helst, verkligen! Idag köpte vi mest kökssaker, och småtillbehör. (Åh, jag vill också ha egen lägenhet och flytta nu!). Men det tog verkligen hela dagen. Och jag som hade tänkt hinna med så mycket annat idag. Jaja, imorgon blir det ännu roligare. Då ska vi hyra släp och köpa möbler! IKEA in my heart. Där kan man gå i timmar.


Kommentarer
Postat av: julia

taack föresten , en sån smooothie ska jag verkligen testa ! :D

2007-07-02 @ 23:56:01
URL: http://juliaalmen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0