Jag vill ha en ny väska

Hm. Alltså jag kan inte riktigt bestämma mig. Jag vill köpa en Friis&company-väska (haha, är det ens så de heter?!), men jag borde egentligen spara pengarna till Gotland, Norge, och andra resor i sommar. Så, nu vet jag inte riktigt hur jag ska göra... Jag vill köpa väskan. Den är sjukt snygg, och verkligen mig. Det finns tusentals snygga väskor, men för en gångs skull har även jag lyckats hitta en. Vanligtvis ser jag bara massa fina på bild, som typ den här, som Kate Moss har. Den är sjukt snygg. Men ofta man skulle hitta en sån snygg själv? Fast rätt bra är jag, i alla fall, på att shoppa.

Kommentarer
Postat av: emma

köp den!

2007-07-08 @ 13:20:23
URL: http://emmalindau.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0