Nytt i garderoben!

Nu är jag hemma igen. Så nu, äntligen kan jag dokumentera mina senaste inköp. (Jag köpte inget i kläd-/skoväg i Norge, eftersom jag lyckades glömma pengarna hemma den enda gången jag hade ett riktigt shoppingtillfälle). Hursomelst har jag införskaffat mig följande: ett par gula supersäta skor (som jag visserligen fick skavsår av när jag gick med riktigt länge) och en Friis Company-väska. Check this out!

    

Mest av allt gillar jag de gula skorna. De är ju bara för söta. Från Din sko är de. Minns inte priset, men ni förstår nog att de var billiga. Nu ska jag pysa ner och hjälpa till med Tacosen. Förresten har min mamma och pappa bröllopsdag idag, på tal om just ingenting. hah. Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0