Rain in my world

image311Idag kom regnet som skulle ha kommit i måndags, tisdags, onsdag, torsdags och fredags. Ja, regnet som grusat våra sommarplaner. Det regnet varje tidning skvallrat om. Det som hindrat en från att cykla till stan, och gå upp på morgonen. (Knäppt, för egentligen älskar jag att cykla i regn. Men antagligen en undermedveten ursäkt som poppar upp sådär.) Bara för att man visste, man visste att det skulle bli regn. Jag tror inte på de längre. Det var nästan så att jag trodde det var ett trick för att lindra våra tvivel mot meterologernas verkliga kunskaper, och skapa lite förtroende, som några barmhärtiga brandmän låtit det regna värdefullt brand-släcknings-vatten över Uppsala. Fast det är inte säkert att det var så då. Det var rätt molningt idag, trots allt.

Kommentarer
Postat av: Junitjej

Nu får det allt sluta regna!! Det har regnat hur länge som helst!
070707 var en lycklig dag i mitt liv! Kolla själv:
http://junitjej.blogg.se/1183835958_070707.html

2007-07-08 @ 00:57:43
URL: http://junitjej.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0