Rött är sött.

image304Jag älskar rött. Därför är det inte konstigt att jag fashineras av allt detta röda (dessutom är jag ute efter vinröda handdukar till min brors badrum. Jag håller ju på att inreda hans lägenhet ju!). Jag älskar färger i allmännhet, och nu på sistone har jag hittat flera färgglada och häftiga plagg, som verkligen är min stil. Kul. (Det tycker dock inte min plånbok).
Bilden är från Diors jubileumsvisning, som jag skrev om i förra inlägget. Haut couture är riktigt häftigt. Särskilt när det är en massa starka färger, och inte bara babyblå och babyrosa. Just nu vill jag ha något gult, något rött, något grönt och.. något svart. Färg färg färg, tack!

Funderar på att sy den häftiga kjolen jag bloggade om förut. Eller, sy en liknande modell. Det gäller bara att hitta ett passande tyg, vilket har varit lite knepigt hittills. Ciao så länge!

Kommentarer
Postat av: Anonym

svar: på www.starlounge.com

2007-07-04 @ 14:33:31
URL: http://puuccii.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0