Shopping i smyg

Hoppsan. Jag tänkte bara träffa en kompis på stan, och vips hade jag shoppat igen. Inte så förskräckligt mycket, visserligen, men jag hade tänkt spara mig till imorgon fakktiskt, då jag ska röja Stockholm. Hittade ett par snyggare höstskor, så nu ska jag lämna tillbaka de gamla. Jag köpte en stor tee med text också, som jag inte minns. Plus en massa hårklämmor i alla möjliga färger och hudkräm. Visst, kanske inte så mycket, men det tär på min shoppingkassa i alla fall! Jag fick i alla fall härlig motion, i form av en cykeltur, fram och tillbaka till stan. Riktigt härligt väder var det också. Synd bara att jag var inomhus så pass mycket.


Kommentarer
Postat av: johanna

tur att det finns någon som jag :P

2007-08-07 @ 20:32:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0