Shopping in Greece

Justja, jag hade lovat att visa vad jag köpte i Grekland. I alla fall en del. Check this out!
Skor (som visserligen är för stora), underbar tygväska, favoritskarf, armband.



Jag hade tänkt dokumentera min resa i bilder, när jag slutligen lyckats ta mig tid till att framkalla de. Visserligen är albumet lite litet. Men jag trot det får plats. Med lite pyssel blir det nog perfekt till slut.
(riktigt snyggt att den är grön!)

Jag trodde att jag fått med allt på bild, men nu märker jag själv att det är en hel del jag glömt. Köpte något smyckeliknande föremål som många använde sig av för att sysselsätta sig med, istället för att röka typ (Alltså, de som behövde sluta rökalekte med den istället). Visst, jag kommer itne använda den på det sättet, men... Om det är någon som behöver låna. Billigare alternativ till drogavvänjningsklinik. Funkar kanske för snusare också. Vet ej. (oj, vad ironiskt detta blev).

Kommentarer
Postat av: Anonym

svar: går inte att länka för att det var på expressens webbtv

2007-07-24 @ 18:26:05
URL: http://puuccii.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0