Sommar.

image313
Jag gillar den här bilden. Dels påminner den mig om hur snabbt vårterminen försvann. Hur fort det egentligen gick hela det här året. Men samtidigt börjar jag tänka på fotboll, och sommar. Idag sa jag till min brorsa: "Fotbolls-VM, Tour de France och Norge, det är riktig sommar". Och han kunde inte annat än hålla med. Det är ju inte fotbolls-VM varje sommar, tyvärr, men i alla fall. Och Tour de France. Inte för att det är höjdpunkten direkt, men så ska det vara. Och Norge. Ja, det är ju Norge. Inte mycket som kan slå en härlig joggingtur och ett dopp i "stora vattnet" på en ö utanför Bergen (en av världens mest regn-drabbade områden). Kanske är det därför jag tycker om regn. Inte bara att vara ute i det, utan också att höra det smattra mot taket när man sitter där inne, och bara myser. Det är min sommar. Som jag saknar.

Kommentarer
Postat av: alex

men tour de france? finns det något mer ointressant XD !

2007-07-12 @ 19:49:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0