Baktime!

Gissa vad jag valde på min att-göra-lista? Rätt! Du genomskådade mig. Chokladmuffinsen vann såklart, ja. Ändock måste jag erkänna att jag inte är riktigt kry än. Såklart tog jag mig i kragen (alla dessa motgångar till trots) och bakade mina chokladmuffins. Eller sa jag chokladmuffins? Vi hade knappt någon kakao kvar, så jag som var så smart och hade gjort dubbelsats, bestämde mig för att testa hur det blev ändå. Och ja, jag höll på att spy. Jag mår illa än, när jag tänker på det. Det värsta var att efter att jag sedan kilat ned till kiosken och köpt kakao för att göra några goda muffins av den återstående smeten, gräddat de och satt mig ned för att smaka, knappt kunde äta. Jag fick kväljningar. Men de blev bra. Konditorn hon själv, är tillbaka! (tro det eller ej) (fast jag håller på att spy när jag skriver om detta)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0