Första sommarlovsdagen.

Har varit i skolan idag. Haha. Det låter knäppt. Ett superbra sätt att fira första sommarlovsdagen på. Inte. Men jag var tvungen att lämna min franska-CD, och låsa upp skåpet. (Det läskiga vara att det var helt tomt. Jag som trodde jag lämnat kvar en massa!). Jag var hos tandläkaren också, och fick en skena till underkäken. Jag behöver inte ha den hela tiden, vilket är tur, eftersom jag läspar när jag har den. Måste tala väldigt snabbt, mörkt och otydligt för att det ska låta någorlunda normalt (och då kan ni tänka er hur det låter). På bussen satte jag i den igen, eftersom jag snackat med gubben på ex-change (var ju tvungen att ta ut när jag skulle prata, växlade pengar idag) och en unge som satt på andra sidan stirrade storögt på mig i flera minuter efter att jag satt in den (hon hade en rosa hörapparat, så jag kände att vi hade något gemensamt). Jag tänkte köpa "systrar i jeans", den fjärde boken idag, men hade glömt mitt presentkort, så jag får väl göra det imorn eller nåt. Ihk, jag vil läsa den nu!

En sak som är konstig är att jag aldrig är sugen på sötsaker längre. Jag tycker inte om glass längre, inte ens mjölkfri! Är aldrig sugen på något sött, överhuvudtaget. Så, nu vet jag inte vad jag ska äta. Frukt är väl ok, men jag har inte lust. Det är konstigt att vara naturligt nyttig. Jag får väl vänja mig vid det. I guess.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0