Gotlandsplaner

Ååh vilken underbar daaag! Solen skiner, glada miner. Men ja, precis så känns det. Dagen har varit full av sol, fotboll och badminton. Härlig sportig kombination. Dessutom har vi planerat, planerat, och åter planerat vår Gotlands-resa. Upplägget för vår cykelsemester: motion + bad & sol = Cattis semester. Okej, jag antar att vi kollar på lite sevärdheter (fast jag har sett rätt mkt under mina resor där), men detta är ju lätt det viktigaste! Det är sådant som är underbart skönt. Resanlär äga rum under månadsskiftet juli/augusti. Vi verkar bli rätt många, och det hela känns aningen knepigt att lappa ihop, men jag hoppas det fixar sig. Härlig dag har det i alla fall varit, med en massa sol, kompisar och sport.

image269
Vackert, eller hur? Lite gulligt på nåt' vis.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0